25 Eylül 2009 Cuma

leman üzgün,sıkkın:((oflayıp puflama modunda

Posted by Picasa

21 yorum:

GÖNÜLDEN ELE dedi ki...

Selam canım.Oflayıp puflamana sebep her ne ise umarım çabucak ortadan kalkarda burada neşeli bir smiley görürürüz.
Sana bolll enerji bırakıyorum.
sevgiler.

derya dedi ki...

Canım hayırdır öptüm:))

NzlGl dedi ki...

Kıyamam sana arkadaşım
ama emin ol ki şu an aynı durumdayım yani yalnız değilsin:))))))
öpüldünüz

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

NE OLDU BALIM NEDEN CANIN SIKKIN

иαℓαи dedi ki...

biranönce sıkıntıların geçmesi dileğiyle..

red purple dedi ki...

Ya her insana olur bazen. Bi öyleyken bi böyle olduğumda olur benim. Tek diyebileceğim, takmadan pozitif şeyleri düşün.
Sevgiler...

Paşa dedi ki...

UMARIM KISA SÜREDE ATLATIRSINIZ KEŞKE YAZSAYDINIZ PROBLEM NEDİR BELKİ YARDIM CI OLURDUK
BENCE LAHAVLE ÇEKİN VE BİLDİĞİNİZ DUALARI OKUYUN İYİ GELECEKTİR.

mai dedi ki...

Merhaba Leman. Yoksun buralarda, merak etmeye başlamıştım ki oflayıp, puflamaların geldi. Umarım şimdi yüzünde tebessüm, ruhunda serinlik hakimdir.

havvanur dedi ki...

sonbahar modu aynısından bendede var :((

pembe tatlar dedi ki...

CANIM UMARIM SIKINTIN ÇOK ÖNEMLİ DEĞİLDİR GELİP GEÇİCİDİR...

red purple dedi ki...

kul sıkışmadan hızır yetişmez derler ya, bence öyle olacak seninki de..
Umarım bu günler geçtiğinde senin hiç bir sıkıntından eser kalmaz...
Sevgiler...
Dip not: Zaten sürekli takipteyim ve fakat, pek yorum yazamıyorum.:)

birdutmasali dedi ki...

hayatın bambaşka yüzleri,
bambaşka renkleri var lemancığım..
özellikle hastaları, çaresizleri,
açları, muhtaçları, sokatakileri,
borç bataklarını vvs vs düşüneceke olursak,
mutlaka sıkıntılarını hafifletip sırtından atacaksındır..
bir dönem buda
mutlaka gelip geçecektir..
biraz spor yap.. :)
dışarııda zaman geçirmeye öalışş
hareket iyi geliyor strese..
ferahlıklar dilerim..
hadi üzülme..

Flame dedi ki...

Mevsim dönümleri hepimizi etkiliyor canım..
Aynı hissiyat hepimizde var :)

embir dedi ki...

neyi varmış lemancığın? Oflamasın hep gülsün lütfen.

SerpiL dedi ki...

çok kötü bişey değildir umarım:(

Esin (Huysuzbalık) dedi ki...

Sorun her ne ise mutluluk yolluyorum sana gönlümden. Geçer umarım en kısa zamanda sıkıntın. Sevgiler...

YAŞAMIN KIYISINDA dedi ki...

Gel beraber oflayalım

şengülce dedi ki...

annem ne oldu dayanamam
seni ne üzdü..sevgiler kızım...

denizanasi dedi ki...

geçti mi :)

уαѕємin... dedi ki...

hayır olsun inş..,

çok mutlu huzur dolu sağlıklı keyiflii ve enerji dolu bir pazar diliyorummm

sevgilerr

birsence dedi ki...

o güzel canını eğer önemsiz birşeyse sıkma sakın....hep senden daha kötüleri düşün mutlu ol...sakın üzülme....kıyamam sana....