17 Kasım 2009 Salı

yuppiiii:))

yokluğumda beni yorumlarıyla yanlız bırakmayan arkadaşlarıma,özellikle bir kaç arkadaşıma yürekten teşekkür ederek başlamak istiyorum bu günkü yazıma.kocaman teşekkürler siz kendinizi biliyorsunuz zaten isim vermek istemiyorum canlarım benim.
gel gelelim bana yazamıyorum elim tuşlara gitmiyor ne zamandır dediğim gibi işte,gelmiyor içimden.pekte moralsizim uzun zamandır amaaaaaaaa okadar güzel bir haber aldım ki birkaç gün önce çok mutlu oldum.artık ben de hala oluyorum ...artık ben de hala oluyorum:))mutluyum allaha şükürler olsun.tam 6 yıldır hala olmayı bekliyordum.inşallah allah tamamına erdirir.anne ve baba olmak isteyen tüm herkesin sesini,duasını duyar rabbim inşallah.
canlarııııımmm sizlere kek pasta börek tarifi vermiyeceğim bu sefer...mutluluğumun tarifini verdim yetmezmi.kendi sıkıntılarımız devam ediyor allaha şükür:))ama düzelecek inşallah.tüm kalbimle diliyorum siz de benim için dileyin dütdeeen.))(lütveenn):))
yhaf ben özlemişim sizi beh.
bu sefer arayı çok açmadan gelecem inşallah canlarım ,hayata dair notlarım çooookk..
hepinize kucak dolusu sevgiler...

27 yorum:

birsence dedi ki...

Allahım tamamın erdirsin inşallah...Allah kimseye evlat arattırmasın...sağlıkla kucağınıza aldığınızıda müjdelersin inşallah...senin sıkıntılarına gelince bebek müjdesiyle mutluluk dolan eviniz kara bulutları iter inşallah....öptüm tatlım...

melek dedi ki...

evet ablacımm hala oluyoruz inşallah allah tamamına erdirirde
sevincimiz kursamızda kalmaz seni çok seviyom marifetli ablam benim

Unknown dedi ki...

Canım gözünüz aydın.Rabbim tamamına
erdirsin.Bu kadar ara vermezsin in
şallah öpüyorum...

aleyna dedi ki...

lemancım gözünüz aydın.hayırlısıyla kucağınıza alırsınız.bende halayım.bitanecik yeğenim var.kendi evladım gibi seviyorum inanki

HUYSUZBALIK dedi ki...

Heyoooooooooo yeni teyze olmuş biri olarak muhteşem bir duygu diyorum hala olmak da harikadır eminim. Tebrikler. Sevgiler...

Adsız dedi ki...

hayırlı olsun .sevgıler.

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

gözünüz aydın,allah hayırlısı ile kucağınıza almayı nasip etsin...
Ama sende bu kadar ara verme emi !!

ebruakin dedi ki...

Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah bebişi. Kardeşini tebrik ederim.
Kendinle ilgili dertlerinin de en kısa zamanda refaha kavuşması dileklerimle...
Sevgiler...

Ordanburdanhayattan dedi ki...

hoşgeldin tekrar, bu arada tebrikler umarım sağlıkla gelir bebeğiniz.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

tebrikler tatlı hala..
ailelere göz aydınlığı dilerim canım...

Pembe Tatlar dedi ki...

Ayy bir geldin pir geldin:)))
Ne kadar güzel bir haber bu ya:))
Ben de bugün yarın yeğenimi kucağıma alacağım elim kulağımda bekliyorum inşlhh ikitaneside yolda:)))

Adsız dedi ki...

gözünüz aydın , bende hala oluyorum :)

yesildomates dedi ki...

CANIM BENDE YAKIN ZAMANDA HALA OLANLARDANIM..HARİKA BİR DUYGU HELEDE VARLIĞINI HİSSETTİĞİN AN MUHTEŞİM OLUYOR..
BÜTÜN GÜZEL DİLEKLERİM SENİNLE OLSUN.
SEVGİLER....

akasyakokusu dedi ki...

GÖZÜN AYDIN SAYIN DANIŞMANIM..İŞİ GÜCÜ BIRAKIP UZAK DURUYORSUN BURALARADN..BİRAZDAN İŞİNLE İLGİLEN..DANIŞMAN DEDİĞİN BAKANININ YANINDA OLUR..SAĞ KOLU GİBİDİR ONUN:)))
AMA SEN GİTTİN GİDİŞİN SESSİZ DÖNÜŞÜN MUHTEŞEM OLDU:)))
HADİ BAKALIM DARISI PEŞPEŞE GELECEK YEĞENLERİNİN SEVİNCİNE OLSUN..ANNE-BABA ADAYLARINIDA TEBRİK EDERİM..NEDE OLSA BAKANINIM:))) AZCIK RESMİ YAZDIM BAK:)))

mai dedi ki...

Hayırlı olsun sevgili leman,allah olmayanlara da bu güzel duyguyu yaşatır inşallah.

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Merhaba,

25 KASIM-10 ARALIK tarihleri arasında çikolata severleri etkinliğime davet ediyorum. Bildiğiniz tüm çikolatalı lezzetleri sayfamda paylaşırsanız çok sevinirim. Yine hep birlikte çikolatayla ilgili güzel bir arşiv oluşturalım. Kek, kurabiye, pasta, puding vs... aklınıza ne gelirse yapıp en geç 10 ARALIK tarihine kadar mutfaktayim10@hotmail.com adresime isim, blog ismi, katıldığınız şehir ve bir adet sayfanıza eklemiş olduğunuz resimle birlikte katılımınızı gerçekleştirebilirsiniz. Tarifinizi yayınladıktan sonra mail adresime bilgi verirseniz sizi ziyaret edip tarifinize ait fotoğrafı alıp yayınlayacağım. Katılımınız için şimdiden teşekkür eder, kolaylıklar dilerim.

Özlem Avcı.

Pembe Tatlar dedi ki...

Güzellik, birlik, beraberlik dolu, her zaman bir öncekinden daha güzel ve mutlu bir bayram geçirmeniz dileğiyle...

İYİ BAYRAMLAR:)))

TAZE NANE dedi ki...

Sağlıkla kucaklarsınız inşallah.
Her şeye kadir olan Yüce Allah, bizleri doğru yoldan ve sevdiklerimizden ayırmasın. Hayırlı ve bereketli Kurban Bayramı dilerim.

akasyakokusu dedi ki...

KURANI KERIME INANCIN SON BULMASIN, KALBIN NUR ILE DOLSUN, ALLAH DAIMA YARDIMCIN OLSUN,KURBAN BAYRAMIN MUBAREK OLSUN.

birsence dedi ki...

ayy tatlım çok hayırsız bir arkadaşım değilmi ben bir bayramını bile kutlayamadım inan koşturmacam bitmedi:(((
tatlım geçmiş bayramın mübarek olsun..Rabbim bizi böyle güzel günlere çıkarsın huzurumuzu eksiltmesin..çok öpüyorum seni canım...artık dön artık kızarım haaa!!!!!!!!!1

birsence dedi ki...

tatlım yien kayboldun ortalardan..yine yoksun:((( umarım herşey yoluna giriyordur...

mai dedi ki...

Nerelerdesin Leman? Yaşıyor musun?

~PakKaramu~ dedi ki...

Pak Karamu is back

~PakKaramu~ dedi ki...

Pak Karamu visiting your blog

birsence dedi ki...

Evinizden pasta,börek,çöreğin eksik olmadığı,kalbinizin tatlı anılarla dolacağı,sağlığınızın tam kıvamında olduğu,cebinizin tıkır tıkır para kaynadığı,neşenizin kulak memesi yumuşaklığında olduğu ,birseninmutfagi.com 'u ziyaret etmediğiniz bir gününüzün bile geçmediği bir yıl diliyorum....

Afiyetle kalın Birsence'de kalın...

Limonlu Kek dedi ki...

Bu mutlu haberi canı gönülden kutluyorum, senin için de tüm sorunlar ivedilikle biter inşallah. Tüm yılların en güzeli umarım bu yıl olur. Mutluluk, sağlık ve dopdolu geçecek güzel bir yıl diliyorum. İyi senelerrrr :)

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Lemancığım, hala oluyorum diye uçmuş gitmişsin :) kasımdan beridir yoksun kendine gel :) Aramıza dön :)
Tebrik ederim canım, allah sağlık sıhhat içinde analı babalı biyütmek nasip etsin inşallah.
Aynı zamanda yeni yılını kutlar herşeyin gönlünce mutluluk içinde olmasını dilerim.