22 Temmuz 2009 Çarşamba

ahan da ben geldim:)))

herkes biyerlere gitti ben dururmuyum.)bu sene tatil ayarlayamadık ama bizim yörelerimiz ve köylerimiz zaten başlı başına birer tatil merkezi.deniz desen zaten dibimizde-yeşil ve mavi iç içe.iki adımla denize,arabayla bir saati tutmayan uzaklıkta yeşilimize gideriz.öylede yapıyoruz zaten ama bunu okadar sık yapıyoruz ki herkesin tatil dediği bizim günlük yaşantımız olmuş:))birtek hizmet edenimiz yok onuda kendin pişir kendin ye usuluyle hallediyoruz:))allaha şükürler olsun.allah başka sıkıntılar vermesin.tatil ne ki?dedimya günlük yaşantımız olmuş bizim zaten.yayla çiçekleri getirdim size. su buz gibiydi güneşti,sonra duman geldi,sonra biraz çise ve tekrar güneş.önce eşimin ailesiyle yaylara taşındık hep birlikte,güzel vakitler geçirdik.yayla havası aldık,suyunu içtik,hiç doymadan yemek yedik:)duman gelip çöksede tepemize çok hoştu.sıcaklardan kavrulunca yaylanın dumanı bal geldi,biraz çiseden sonra güneş doğdu hem üstümüze hem gönlümüze... hava kararırken geri döndük köye. en yüksekte benim:) işte benim köyüm.birkaç gün sonra da benim köyüme gittik.ama bu ilk bahar fotoğrafı.çiçekteki ağaçlar şimdi meyveye durdu.annemle bezelye açtık.bu eller oğluşumun.babam her zamanki gibi dut ve kirazı toplamayıp bizi bekledi.aynı zamanın kirazlarını ,geçen yaz da paylaşmıştım sizinle...aşağıdakiler vişne en alttakilerse kiraz resimleri.ağacın üstünden kiraz yeme zevki yine her yaz olduğu gibi aynı kişiye ait.doyasıya yedi.hatta birkaç gün hiç kiraz yemedi kendileri:)))) ve...bizim yaylalar...görülesi,gezilesi,gidilesi güzellikler.daha çok resmi daha sonraki gidişlerimde paylaşmak üzere.... limni gölü ve saranoy yaylası...daha önceleri pek duyulmazdı adı ama son bir kaç senedir gelip görmeyen,görüp hayran kalmayan yok.tanıtımı daha fazla yapılıyor son yıllarda, türkiyeden ve dünyadan da misafir ağırlıyoruz artık. hepinize sevgiler arkadaşlar.

26 yorum:

şengülce dedi ki...

annem hoş geldin resimlere baktım çok güzel oraların havası
ne güzeldir kimbilir
sevgiyle kal..

Flame dedi ki...

süper resimler bunlar. Çok şanlısın valla :)

YAŞAMIN KIYISINDA dedi ki...

Bu yaylalar, bu çiçekler ve bu yeşillik.
Muhteşem!!!
Eşimin memleketi olan Ordu'nun da yaylaları, köyleri ve yeşillikleri bu kadar güzel.
Anlattığın çisi ve sisi çok seviyorum. Sık olmasada yazları gittiğimizde aynı zevki alıyorum.
Çok çoook güzel, yazını okuyunca özlem geldi.
Sevgiyle...

birdutmasali dedi ki...

hoşgeldinnn canım
sizin yörelerinizden güzel tatil düşünemiyorum ben.
her şey akdeniz ege demek değil sonuçta.
mutlaka sonuna kadar her fırsatta tadını çıkarın.
tanıtın
paylaşın
öğreneim...
sevgiler... güzellikler.

birdutmasali dedi ki...

hoşgeldinnn canım
sizin yörelerinizden güzel tatil düşünemiyorum ben.
her şey akdeniz ege demek değil sonuçta.
mutlaka sonuna kadar her fırsatta tadını çıkarın.
tanıtın
paylaşın
öğreneim...
sevgiler... güzellikler.

pembe tatlar dedi ki...

Canım gerçekten resimlere hayran kaldım ne tatili bundan ala tatilmi olur...
Keyfini çıkartmaya devam et canım:)

Kendimce dedi ki...

hoşgeldin sefalar getirdin senin köyün gibi yerlere gitmek için insanlar avuç dolusu para veriyorlar çok ama çok şanslısın
bayıldım doğrusu insanın ömrü uzar oralarda

neslihan dedi ki...

Hoşgeldin canım.dediğin gibi bizim buralar zaten tatil mekanı:-)deniz de var yeşil de...fotoğraflar çok güzel canım.keyfiniz daim olsun.sevgilerimle...

pembe tatlar dedi ki...

Canım seni ben zaten çok önce eklemiştim sessiz sessiz seni takip ediyordum:))
Ekleme çok sevindim öpüyorum:)

GeCe dedi ki...

aa merhaba canım inanmazsın ama ben sana diye başka birine gidiyormusum isim benzerliğinden şimdi adından tıklayınca anladım bu arada sayfanda trojan çıktı

bu arda resimler harika ama orası neresi göremedim yazılarda

sünter dedi ki...

Sevgili Lemanice,
ilk önce bana biraktigin o güzel yorum icin tesekkür ediyorum. Ama son cümlerlerin varya, burnumun diregini sizlatti. üstüne söyleyecek söz bulamiyorum, cünkü su an cok doluyum.
Ama sayfandaki yayla havasi iyi geldi:)
icimi ferahlatti.
Sevgiler

NzlGl dedi ki...

Ahh karadeniz hiç birşey değişmem:)
Bizlerle paylaştıkların için teşekkürler. Gözümüz gönlümüz açıldı lemancığım
sevgilerimle

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

muhtesem bir yer resimlerden bile belli.
orada tail yapmaktan baska ne guzel olabilirki..
Ahhh simdi oralarda olmak vardi cennet cennett.
Turkiyemizin heryeri bir doga Harikasi.

kucak dolusu sevgilerr.

Evcimen dedi ki...

Merhabalar,
Blogunuzu ilk defa ziyaret ediyorum. Çok sıcak bir paylaşım olmuş yüreğinize sağlık. Benim bloguma da beklerim sevgiler...

www.ewcimen.com

Muhabbet Çiçeğim dedi ki...

Ne güzel resimler çekmişsin canım. Hepsi elimi uzatsam tutacak gibi. iyi tatiller.

beyaz mendil dedi ki...

Hoşgeldin hayatım,resimler çok güzel.Sevgilerimle

Adsız dedi ki...

İşte ben de hep bunu diyorum tatile gitmeyek misin? diye soranlara. İki adımda deniz on iki adımda yaz ayında kışı yaşayabileceğin yaylalar... Zaten günümüz tatil, yöremiz tatil. Ne gidecem güneye o kalabalığın ve sıcağın içine, gittim de ne oldu. Daha çok stres ve yorgunlukla geri döndüm. E tabi bazen bi değişiklik olsun diye gitmekte de fayda vardır yani :) Saygılar efenim...

Mai

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

hoşgeldin sefalar getirdin canım benim
yaylanız ne guzelmiş gercekten benimde göresim geldi oraları allah kısmet ederse birgun bende görürüm inş.
tatlım kırılma bana bak geldim hatta seni takip ettiklerime ekledim bak her yazına bir yorum gelcek benden artık bıkcan benden :))
öpüyorum seni tekrar hoşgeldin

havvanur dedi ki...

süpermiş yaylanız köyünüz bayıldımm sevgiler

TAZE NANE dedi ki...

Biraz daha bakmam lazım fotoğraflara. Ne güzel.....

YAŞAMIN KIYISINDA dedi ki...

Davetin ve yorumun için çok teşkkür ederim canım.
Belki bir gün!

fikriye dedi ki...

iyi haftalar canım ne güzel anlatmışsın köyünü ve tüm güzellikleri güzel yorumun için çok teşekkür ederim sevgilerimle

Esin (Huysuzbalık) dedi ki...

Muhteşem manzaralar. içim ferahladı Adananın sıcağında :) Dutlara meyvelere kirazlara ayrıca bittim. Sevgiler. Ve hoşgeldin...

defneylebirlikte dedi ki...

en güzel tatili sen yapmışsın zaten canım...resimler müthiş...

Keskinli,Ikizlerinannesi dedi ki...

canim süper vallaha en güzel tatil seninki hersey dogal ve harika sevgiler

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

lemanicecim,teşekkür ederim iyi düşüncelerin ve dileklerini herzaman yinelediğin için.Sende çok hoş ve iyi niyetlisin...Fotolara bayıldım ne kadar güzel yerler özellikle yaylalara...Görüşmek dileğiyle sağlıcakla kal.