5 Ağustos 2009 Çarşamba

zebra kek ve kandil kutlaması.

bütün islam aleminin ve siz sevgili arkadaşlarımın kandilini kutluyorum,allahtan sağlık,mutluluk,huzur ve hayırlı uzun ömürler diliyorum hepiniz için.
zebra keke gelinceee;bu haftalardır yiyenler tarafından beklenen bir tarif ,şekil ve lezzet bakımından on puan almış olup sırasını beklemekteydi.sevgili şeyda ve annesine gitsin efendim:))))))))))))))
malzemeler:
  • 4 yumurta
  • 3 fincan sıvıyağ
  • 9 fincan un
  • 5 fincan şeker
  • 4 fincan maden suyu
  • 1 paket vanilya
  • 1 paket kabartma tozu
  • 2 yemek kaşığı kakao

yumurta ve şeker çırpılır,diğer malzemeler eklenir,ikiye ayrılan hamurun birine kakao eklenip çırpılır ve tepsiye sıra sıra üst üste dökülür.fırına verilir.şekiller zaten anlatıyor .

not:)))zebra kek tarifini daha önce bir blogtan alıp denemiştim ama hiiiç güzel olmamıştı.aslında lezzeti fena değildi ama şekli şemali güzel anlatılmadı ve güzel yapılamadı efendim.aslında lezzeti de şimdiki kadar iyi değildi:)itiraf ettim tamam:)

şimdiiiiiiii demem oki ben bu tarifi becerikli arkadaşımhttp://sarigul81.blogspot.com/dan aldım.iyiki almışım.çok kez yaptım ama yayımlamak şimdiye nasip oldu yuppiiii... çünkü istek aldı efendim hehe.tarifi aynen uyguladım harika bir zebram oldu.kimse duymasın ama daha önce leoparım olmuştu:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

41 yorum:

Flame dedi ki...

Süperrrr bir görüntüsü var. Lezzeti kötü olamaz zaten :) Eline sağlık, iyi kandiller canım..

fiko-yağız mutfakta dedi ki...

ellerine sağlık canım kandilin mübarek olsun...

mai dedi ki...

Sevgili arkadaşım ellerine sağlık bakıp doyduğumuz bu güzellik için... Sen ve tüm ailenin kandilini kutlar hayırlara vesile olmasını Allahtan niyaz ederim...

Unknown dedi ki...

Kandiliniz mübarek olsun
Rabbimiz beraatımızı ihsan edip bizlere rahmetinyle muamele eder inşallah
Hayırlı kandiller

GAMZELİ ANNE dedi ki...

ellerine sağlık canım hayırlı kandiller:)

Sevde" dedi ki...

Canım arkadaşım;

Mevlam hayırlı beraat almanı nasib eylesin güzel arkadaşım...
Gecen mübarek olsun...
Sevgiler

gülay dedi ki...

canım ellerine sağlık.. hayırlı kandiller..

gülay dedi ki...

canım ellerine sağlık.. hayırlı kandiller..

Bitki Cadısı dedi ki...

vallahi süper görünüyor,tarifi hemen not aldım en kısa zamanda deneyeceğim.Ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık canım.keke süper görünüyor.hayırlı cumalar şimdiden.sevgiler.

Unknown dedi ki...

Harika görünüyor.
ellerine sağlık
öpüyorum.

Şengülce dedi ki...

annem bu zebra keki üstü senin yaptığın gibi hiç zebraya benzemez tadı güzel olur ama senin kekin çok güzel canım ellerine sağlık kızım..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

lemancığım harika olmuş canım..
bende yıllardır yapmıyorumm.
artık dönüşte inşallah..
hoşçakal canım..
iyi haftasonları.

Adsız dedi ki...

arkadaşım iadei ziyarete geldim ama bi de ne göreyim çok sevdiğim bir kek,ellerine sağlık bir dilim aldım gidiyorum,sevgiler...(fincan ölçüsü türk kahvesi findamı demi arkadaşım)

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Leman'cım,
Eh oldu da, zebra gibi değilde aslan kaplan karışımı birşey oldu!!
ama tadı çok güzel, yiyenler beğendi diyelim...
Ellerine sağlık,
sevgilerimle...

cafemis dedi ki...

Akdenizden kucak dolusu sevgiler arkadasım,kal saglıcakla

ışılay dedi ki...

desenleri çok güzel olmuş..ellerinize sağlık..

sevil dedi ki...

lemancım keşke gelebilseydin ne yapalım canın sag olsun inş. başka bir etkinlikte beraber oluruz sevgiler

DÜDÜKLÜ TENCERE dedi ki...

Zebra keklere verilen desenlere bayılıyorum. Ebru sanatı gibi bir şey, ellerinize sağlık..

Lezzet Gemisi dedi ki...

Merhabalar.. Öncelikle ziyaretin ve güzel dileklerin için çok teşekkür ederim. Küçük hanımdan ancak fırsat bulabildim cevap yazmaya. :))) Huzurlu, sağlıklı ve mutlu günler dileklerimle... Selam ve sevgiler canım.

birsence dedi ki...

kekin harika olmuş canım ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

TAZE NANE dedi ki...

Kek çok ama çok güzel görünüyor.
Sevgiler.

LEMAN dedi ki...

canım meshur zebra kekı bende yaptım guzel gerçekten ama ben yemek blogu olmadıgım için yayınlamadım

Nedret dedi ki...

Hoşgeldiniz bloguma.Benim başımı derde mi sokmak istiyorsunuz? Zaten kiloluyum.Bu manzara beni çıldırtır haberiniz olsun:)))

HUYSUZBALIK dedi ki...

Hep gördüğüm ama bir türlü denemeye fırsat bulamadığım bir tarif. Ben de bundan uygularım artık. Leopar yapmak istemem hehe :) Ellerine sağlık Lemancım sevgiler...

made in funda dedi ki...

ellerine sağlık lemancığım.afiyetler olsun..

MAVİ UMUT dedi ki...

Yeni bir kek almaya geldim ama hani nerde

aleyna dedi ki...

arkadaşım dün bayağı uğraştım sana yorum göndermek için malaesef benim internet biraz milattan önce.iyiki geldin gördün toprağım.nice ödüller.kaç kişiyiz şurda.

birsence dedi ki...

Ramazanı-ı şerifiniz mübarek olsun.Yüce Allahım yaptığınız dualrı ve hayırlarınızı geri çevirmesin..dualarda buluşmak üzere....

Sevil Şahin dedi ki...

İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ-3-

HAZIRLAYANLAR

http://porselendemlik.blogcu.com
http://birdemliksohbet.com
http://gelibolu17.blogspot.com

21 AĞUSTOS 2009 - 5 EYLÜL 2009

tarihleri arasında ben sevil yani http://birdemliksohbet.blogspot.com
sizleri ağırlamaktan mutluluk duyacağım.
her türlü yemek,çorba,tatlı,tuzlu iftar ve sahur için hazırladığınız tarifleri,
sayfanızda yayınlayıp bana haber verirseniz,bende zevkle sayfamda yayınlarım...
şimdiden katılımlarınıza çok teşekkür ediyorum...
sevgiler
sevil
Not: cboxa bırakılan mesajlar gözden kaçabileceği için,
yoruma bırakmanız önerilir....

Sevil Şahin dedi ki...

İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ-3-

HAZIRLAYANLAR

http://porselendemlik.blogcu.com
http://birdemliksohbet.com
http://gelibolu17.blogspot.com

21 AĞUSTOS 2009 - 5 EYLÜL 2009

tarihleri arasında ben sevil yani http://birdemliksohbet.blogspot.com
sizleri ağırlamaktan mutluluk duyacağım.
her türlü yemek,çorba,tatlı,tuzlu iftar ve sahur için hazırladığınız tarifleri,
sayfanızda yayınlayıp bana haber verirseniz,bende zevkle sayfamda yayınlarım...
şimdiden katılımlarınıza çok teşekkür ediyorum...
sevgiler
sevil
Not: cboxa bırakılan mesajlar gözden kaçabileceği için,
yoruma bırakmanız önerilir....

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Kekin fırına verilmeden önceki desenine bittim ben...
bu arada bloğumda 7 yaratıcı blog seçmem gerekiyordu içlerinde sende varsın lemanice ödülü kabul edersen sevinirim.hayırlı ramazanlar.

sümeyye dedi ki...

merhaba canım arkadaşım.kekin harika görünüyor tadı da harikadır eminim.çok sevindim beğendiğine.hayırlı ramazanlar diliyorum sana.yeni döndüm evime.kalkıp temizliğe başlasam iyi olacak ama hiiiiiiiç halim yok:)

TAZE NANE dedi ki...

Gün batar usul usul...Kararir Gece... Yeniden doğar hersey....
" Her sey bitti" dedigin bir anda Mübarek Ramazan ayının
gönlünde huzur kokulu bir gül kök salmasina vesile olmasi temennilerimle....

Unknown dedi ki...

canım sayfamda senin için bir ödül var.bir ara uğrayıp alırmısın?
sevgilerr

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Canım ellerine sağlık kek nefis görünüyor. Bu arada tamek yemek yarışmasına katıldım. http://www.tamekmutfakkeyfi.com/yemekyarismasi/detay.php?id=7017 linki adres çubuğuna yapıştırıp tamek ıd kısmından kısa bir üyelikten sonra tarifime oy vermeni rica edeceğim. Yufkalı rulo şiş köfteyle yarışmadayım. Kayıt olduktan sonra tarifler kısmından sayfa 27 den de ulaşıp tarifin üzerine tıkladıktan sonra kırmızı el işaretiyle bana oy verebilirsin. Şimdiden teşekkür ederim. Öptümmm hemşom :)

zafer dedi ki...

Lemanice Hanım yapmayın Allahaşkına.Bir yerim şişecek fotoğraflara bakıp bakıp yalanmaktan.Hani kediyiz amma yani insaf.Kasap arada bir kemik parçası atıyor dükkanın önüne.Ya kuzum siz bir dükkan falan açsanıza.Gelsek yesek oradan tombiş tombiş kuzucuklar olsak.MiyaauwW :))

C@N@N dedi ki...

çok güzel görünüyo ellerine sağlıkkkkk.

Tazekahve dedi ki...

Ben bu zebra görüntüsünü hep merak ederdim,bu güzel ve lezzetli paylaşım için çok teşekkürler,diğer teşekkür de bloğumu ziyaretin için,sen de kahvehanelerimden birisin artık,sevgiler canım :)

Elif Zorcan dedi ki...

Ya böyle bişi insan elinden çıkabiliyormuş.Beni hayretlere düşürdü resmen. Ellerine sağlık.
Sevgiler..